Tuesday, April 28, 2009

Hari Persahabatan Antarabangsa.

Khairunnisa
Blk 342 Tampines st 33
#02-300
Singaura 520342

22 April 2009

Pengurus
Singapore Expo
No 1 Expo Drive
Singapura 536001

Tuan

Perkara:Perkhidmatan Yang Tidak Memuaskan
Behubung dengan perkara di atas,saya ingin membuat aduan tentang perkhidmatan yang kurang memuaskan apabila saya hendak membeli ticket di kounter sistic tuan.Saya ingin membuat beberapa saranan supaya perkhidmatan tuan dapat diperbaiki dan ia tidak diulangi.
Beberapa hari yang lalu,saya ke sebuah kaunter sistic di Tampines Mall.Di sana,ada ramai orang yang sedang beratur dan mereka tidak terkawal olah para pekerja tuan.Sejak Tampines 1 dibuka,semakin ramai orang yang membeli-belah di tampines dan tuan mendapat lebih banyak pelangan yang menenpah ticket di kounter sistic di cawangan Tampines Mall.saya cadangkan bahawa kaunter sistic tuan dapat diperbaiki dengan mengadakan lebih perkerja untuk melayan pembelinya.Dengan itu barisan yang beratur itu tidaklah panjang.
Kedua,saya memerhatikan bahawa ramai yang tidak tahu peraturan apabile hendak membeli ticket.Semasa beratur ada yang menolak orang yang dihadapan kerana tidak sabar untuk membeli.Sebabnya juga kerana perkhidmatan yang kurang cepat.Saya cadangkan bahawa sebuah lagi kaunter sistic harus dibuka di tampines 1 atau Century Square untuk memperbaiki keadaan ini.
Saya berharap Tuan akan mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap perkara di atas dan saya harap saranan-saranan saya dapat menolong Tuan mengatasi masalah ini dan perkhidmatan Sistic tuan dapat di perbaiki dengan secepat mungkin.Sekian terima kasih.
Yang benar
Khairunnisa

No comments: